Zdrojowa Hotels
Rezerwuj
Hotele w najpiękniejszych kurortach
Sieć Zdrojowa Hotels tworzą wyjątkowe obiekty premium wyróżniające się doskonałą lokalizacją oraz przyciągającą uwagę architekturą. Wnętrza zostały zaprojektowane z myślą o wymagających Gościach ceniących stylową elegancję z domieszką nowoczesności. Z okien przestronnych pokoi rozciągają się niezapomniane widoki, które na długo pozostają w pamięci. Sieć tworzy 9 wyjątkowych obiektów nad morzem i w górach. Zdrojowa jest grupą odpowiedzialną społecznie, troszczącą się o rozwój sztuki i środowisko naturalne w ramach programów Zdrojowa Art i Zdrojowa Eco Friendly.

© 2017 Zdrojowa Hotels.

 

Serwis – strona internetowa www. zdrojowahotels.pl

Pokój hotelowy – lokal o funkcji mieszkalnej opisany w ofercie przedstawionej na stronie internetowej www.zdrojowahotels.pl lub na stronie konkretnego hotelu, który Gość wynajmuje w celach wypoczynkowych na pobyt krótkotrwały.

Rezerwacja on-line – rezerwacja dokonywana w serwisie w czasie rzeczywistym za pomocą znajdującego się na stronie www.zdrojowahotels.pl silnika rezerwacyjnego.

Gość – osoba fizyczna albo osoba prawna, korzystająca z Pokoju hotelowego na podstawie zawartej z Usługodawcą umowy na czasowe korzystanie z Pokoju hotelowego.

Usługodawca – spółka Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. z siedzibą w Kołobrzegu 78-100, przy ul. Sułkowskiego 9, KRS 0000296672 będąca właścicielem serwisu www.zdrojowahotels.pl i uprawniona do świadczenia Gościom, w zamian za ustalone wynagrodzenie, usług krótkotrwałego najmu Pokoi hotelowych. 

  • §1
    Postanowienia ogólne
  1. Niniejsze Warunki rezerwacji stanowią integralną część umowy krótkotrwałego najmu Pokoju hotelowego zawartej między Gościem a Usługodawcą.
  2. W ramach umowy najmu Usługodawca zobowiązuje się przygotować oraz udostępnić Pokój hotelowy w uzgodnionym terminie, w zamian za ustalone wynagrodzenie.
  3. Rezerwacji Pokoju hotelowego można dokonywać na minimalny okres 1 (jednego) dnia, chyba że oferta w serwisie stanowi inaczej.
  • §2
    Sposoby dokonywania rezerwacji
  1. Niniejsze Warunki rezerwacji stanowią integralną część umowy najmu/Pokoju hotelowego zawartej między Gościem a Usługodawcą.
  1. Rezerwacji Pokoju hotelowego Gość może dokonać w następujący sposób:
    1. on-line poprzez silnik rezerwacyjny dostępny na stronie www,
    2. za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres: rezerwacja@zdrojowahotels.pl,
    3. telefonicznie pod numerem: +48 91 40 40 400,
    4. osobiście w recepcji hotelowej, tzw. rezerwacja walk-in.
  1. Rezerwację on-line albo rezerwację dokonaną za pośrednictwem poczty elektronicznej uważa się za dokonaną z chwilą nadania przez system rezerwacji on-line numeru potwierdzenia rezerwacji i z chwilą otrzymania przez Gościa na wskazany adres e-mail potwierdzenia wraz z numerem rezerwacji wymaganej przedpłaty. Otrzymanie potwierdzenia rezerwacji oznacza zawarcie umowy najmu między Usługodawcą a Gościem. W razie nieotrzymania przez Gościa potwierdzenia rezerwacji Gość powinien niezwłocznie skontaktować się z Usługodawcą celem potwierdzenia dokonanej rezerwacji.
  2. Rezerwację złożoną telefonicznie uważa się za dokonaną z chwilą nadania przez Usługodawcę numeru potwierdzenia rezerwacji i z chwilą otrzymania przez Gościa na wskazany adres e-mail potwierdzenia rezerwacji po uprzednim dokonaniu zapłaty zgodnie z warunkami oferty. Otrzymanie potwierdzenia rezerwacji przez Gościa oznacza zawarcie umowy najmu między Usługodawcą a Gościem. W razie nieotrzymania przez Gościa potwierdzenia rezerwacji, Gość powinien niezwłocznie skontaktować się z Usługodawcą celem potwierdzenia dokonanej rezerwacji.
  • §3
    Opłaty i warunki płatności
  1. Wysokość opłaty za zarezerwowany pobyt w Pokoju hotelowym jest każdorazowa podana na stronie internetowej www.zdrojowahotels.pl lub na potwierdzeniu rezerwacji w przypadku dokonania jej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
  2. Opłaty podane są w złotych polskich PLN i objęte są stawką podatku od towarów i usług VAT według obowiązujących przepisów prawa podatkowego, tj. 8%.
  3. Opłata za wynajem obejmuje koszt pobytu w Pokoju hotelowym wskazanej w rezerwacji liczby osób.
  4. W Cristal Resort Szklarska Poręba, Baltic Park Molo Apartments oraz Boulevard Ustronie Morskie podczas zameldowania jest pobierana kaucja w wysokości 200 PLN (dwieście złotych) na zabezpieczenie ewentualnych zniszczeń i niedoborów sprzętu w pokoju. Depozyt jest nieoprocentowany i podlega zwrotowi po zakończeniu pobytu Gościa. W przypadku, gdy sprawdzenie pokoju w momencie wymeldowania Gościa nie będzie możliwe Usługodawca zastrzega sobie prawo dokonania sprawdzenia w ciągu 3 dni od wymeldowania Gościa i dokonania zwrotu depozytu nie później niż w ciągu 10 dni od wymeldowania Gościa na rachunek bankowy Gościa lub kartę kredytową, na której dokonano preautoryzacji.
  5. Opłata za wynajem obejmuje usługi zgodnie z ofertą i nie obejmuje kosztów domówionych podczas pobytu usług dodatkowych.
  6.  Podczas dokonywania rezerwacji Gość zobowiązany jest w zależności od oferty wpłacić Usługodawcy 100% wartości zarezerwowanego pobytu, o ile oferta Pokoju hotelowego nie stanowi inaczej.
  7. Pozostałą cześć opłaty za zarezerwowany pobyt Gość dokonuje na miejscu. W przypadku chęci korzystania z usług dodatkowych w obiekcie Gość będzie poproszony o zostawienia zabezpieczenia (gotówka lub karta kredytowa).
  8. Oferta jest zwrotna, o ile Gość dokona anulacji rezerwacji nie później niż 30 dni przed rozpoczęciem pobytu, chyba że Gość wybrał opcję oferty bezzwrotnej.
  • §4
    Zmiana oraz anulowanie rezerwacji
  1. Zmiana terminu rezerwacji lub kategorii Pokoju hotelowego jest możliwa wyłącznie pod warunkiem dostępności Pokoju hotelowego we wskazanym terminie oraz dokonania opłaty różnicy w cenie za pobyt, o ile taka występuje.
  2. Zmiana rezerwacji przez Usługodawcę jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia. Przez siłę wyższą rozumie się strajki, wojny, zamieszki, kataklizmy przyrody, zajęcie Pokoju hotelowego przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek celu oraz pozbawienie przez dostawcę mediów w Pokoju hotelowym tj. prądu, gazu, energii cieplnej lub wody. W takim wypadku Usługodawca zobowiązany jest zaproponować Gościom inny termin lub odstąpić od umowy, zwracając Klientowi wpłaconą opłatę za zarezerwowany pobyt.
  3. W wyjątkowych sytuacjach, w szczególności awarii w Pokoju hotelowym lub innego zdarzenia losowego Usługodawca zastrzega sobie możliwość udostępnienia innego Pokoju hotelowego o parametrach i powierzchni podobnej do zarezerwowanego. W wypadku braku akceptacji Gościa za zmianę umowa ulega rozwiązaniu, a Usługodawca ma obowiązek zwrócić Gościowi wpłaconą przez niego opłatę za zarezerwowany pobyt.
  • §5
    Pobyt
  1. Pobyt  zaczyna się od godziny 15.00 w pierwszym dniu zarezerwowanego terminu. W miesiącach lipiec i sierpień w obiektach Boulevard Ustronie Morskie i Baltic Park Molo Apartments pobyt zaczyna się od godziny 17.00.
  2. Zakończenie pobytu następuje o godzinie 11.00 w ostatnim dniu zarezerwowanego terminu. Gość zobowiązany jest zwrócić klucz do Pokoju hotelowego pracownikowi recepcji hotelowej.
  3. Goście zobowiązani są do przestrzegania godzin ciszy nocnej, zasad BHP oraz PPOŻ obiektu. W godzinach od 22:00 do 06:00 zabronione są wszelkie zachowania zakłócające ciszę nocną.
  4. Gość powinien zawiadomić Usługodawcę o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  5. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Pokoju hotelowego, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  6. Gość zobowiązuje się do dopilnowania, aby liczba osób przebywających wraz z nim w Pokoju hotelowym nie przekraczała tej, która została określona jako maksymalna w serwisie lub na potwierdzeniu rezerwacji. Zaproszone osoby zobowiązane są do opuszczenia Pokoju hotelowego przed 22:00 lub zameldowania się w recepcji hotelowej.
  7. Gość zobowiązuje się do nieprzetrzymywania zwierząt w Pokoju hotelowym, chyba że w danym Pokoju hotelowym zwierzęta są akceptowane i uiścił opłatę za zwierzę.
  8. Palenie w apartamentach jest całkowicie zabronione. Gość nie przestrzegający tego zakazu zostanie obciążony opłatą w wysokości 800 PLN (osiemset złotych) lub 200 € (dwieście euro) tytułem pokrycia kosztów prania m.in. zasłon, dywanów oraz narzut w Pokoju hotelowym.
  9. W przypadku naruszenia zasad określonych w Warunkach rezerwacji Usługodawca ma prawo potrącić Gościowi z pobranego depozytu m.in.: wynagrodzenie należne za pobyt osoby niezgłoszonej, koszty doprowadzenia Pokoju hotelowego do stanu pierwotnego. W przypadku gdy wartość roszczeń przekracza wartość depozytu, Gość zobowiązany jest niezwłocznie pokryć tę różnicę.
  10. W przypadku wyjątkowo rażącego naruszenia zasad określonych w Warunkach rezerwacji, Usługodawca ma prawo do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Gościa wraz z osobami towarzyszącymi z Pokoju hotelowego.

 

  • §6
    Reklamacje
  1. Gość ma prawo do korzystania z prawa do reklamacji usługi i dochodzenia roszczeń z tego tytułu, stosownie do właściwych przepisów prawa.
  2. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest jej pisemnie zgłoszenie na adres siedziby Usługodawcy.
  3. Reklamacje rozpatrzone zostaną w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania. Informacja o skutku rozpatrzenia reklamacji zostanie przesłana Gościowi na wskazany przez niego adres pocztowy lub pocztą elektroniczną.
Strona używa plików cookies
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.